לפרטים חייגו: 050-5648884

המלצות

בני היקר,
חגגנו בר מצוה לבננו ניב ביום שני בירושלים,

יצאנו בבוקר ביום חורפי וגשום במיוחד ובזכותך הכל תיקתק בדיוק לפי התוכנית למרות מזג האויר החורפי

השירה והדרכה באוטובוס, ארוחת הבוקר, כל הטקס בכותל שהתחיל בתהלוכת שופרות ותופים אשר עשו שמח וריגשו עד להוזלת דמעות, הדאגה שלך שניב יהיה במרכז, השמחה והריקודים כל ההתנהלות בכותל הדאגה לכל פרט ופרט, אין מילים בפי להודות על כל היום הנפלא והמרגש שבזכותכם עבר בצורה נפלאה, המוזמנים לא הפסיקו להתקשר ולומר כמה היה מהנה.
תודה ענקית ממשפחת שדה, אני כבר חילקתי כרטיסי ביקור.
אם רוצים לחגוג אירוע בר מצוה בכותל אתם בהחלט הכתובת הנכונה!!!
יישר כוח!!

לפני מספר שבועות חגגנו בר מצווה לבננו בן. אנחנו מבקשים להגיד תודה ענקית
בני,
אתה היית מדהים כבר מהיום הראשון שנפגשנו, מספר חודשים לפני הארוע.
בגישה שלך, בסבלנות, בנינוחות, בחיוך, בתחושות שנתת לנו שאתה כאן בשבילנו והכי חשוב שניהיה מרוצים, בעצות שנתת, במקומות עליהם המלצת וידעת להתאים בדיוק לצרכים ולציפיות שלנו, בפיתרון בעיות שהתעוררו.

ברגע שנוצרה בעיה, כשבוע לפני הארוע, עזבת הכל נצמדת אלינו, תמכת, ליווית ורצת איתנו עד שנפתרה הבעייה. ביום הארוע אירגנת ודאגת לכל הפרטים. רצת לפנינו ובכל מקום אליו הגענו חיכו לנו.

סמכנו עליך והוכחת יעילות וניהול מעולה של היום. היום עבר בהצלחה והכל דפק ועבד מצויין.
קרוב ל60 איש חוו חוויה נהדרת עם ארוחות בוקר וצהריים במסעדות מדהימות תהלוכה וטכס בכותל וביקור במעלית הזמן.
הכל דפק והיה מדהים.
גם בימים שלאחר הארוע קפצת אלינו כמה פעמים דאגת שנקבל התמונות והסרט והגבת מיד לכל פנייה שלי.

לסיכום בני אנחנו רק רוצים לומר שאנחנו מעריכים ומודים לך מכל הלב.
אני ממליצה בחום לכל חברי להיעזר בך בשמחות שלהם.
המשך כך הצלח וישר כוח
רותי והמשפחה

אני לא אסתיר את החששות הגדולים שהיו לנו לארגון בר מצוה שלא תשכח במשפחה.
לשמחתנו פגשנו בבני, מקצוען אמיתי, שדאג לכל הצד הלוגיסטי וידענו, בעלי ואני, שהכל יעבור על הצד הטוב ביותר.
אנו מודים לך על העשייה הרבה וההשקעה הרבה שנתתם על מנת שבר המצווה של בנינו תהיה מרשימה, יפה, ותישאר בזיכרון של כולנו ושל משפחתנו.
ישר כוח!!!
משפחת לטשביר.

בני היקר, לך היום אנחנו אומרים – תודה!
על יום נפלא ומרגש, על הארגון, הלוגיסטיקה והתוכן המחכים. הקפדה על כל הפרטים, על הדיוק בזמנים, על המזון המשובח- הגשמי והרוחני.
תודה על הליווי הצמוד, על הדיוק וההתאמה בבחירה- תזמורת הליווי בתופים ושופרות
על השירה בתהלוכה בעיר העתיקה, בבית הכנסת החורבה, בכותל ובזמן הנסיעה באוטובוס.
שירי עדות ממגוון התפוצות. מתימן, לוב במזרח, אמריקה במערב כור היתוך של ממש. השירים שמשלבים ציונות יהדות ומסורת. הכל בזרימה והמון שמחה.

רגשתם את כולנו ובעיקר את סבא של דניאל אב לתשעה שראה לא מעט בחייו ואמר שזהו היום המרגש בחייו!

אז שוב נגיד תודה רבה כי מגיע לכם נ ק ו ד ה.
שבי, תום וחתן הבר מצווה דניאל פיטרס.

חגגנו לבננו בר, בר מצווה בכותל. ברגע הראשון שפגשנו את בני ידענו שרק איתך נמשיך לעבוד.
את היום המדהים המרגש והמיוחד המדריך העביר ביד רמה עם החיוך הכובש, שמחת החיים, ההדרכה, הידע השוטף, אהבת הארץ. השירה הסוחפת, הריקודים המתופפים והשופרות, מדהים.

כל האורחים פשוט אהבו אותך ולא הפסיקו לפרגן על היום החוויתי והכייפי שחווינו בעיר הקודש.

זה חרוט בזיכרון לעוד הרבה שנים.
בני עם שליטה ביד רמה בכל, הרגשנו אותך היטב בשטח.
ועל כך תודה רבה, תודה היא מילה יפה והמשמעות שלה גדולה מילה עם ערך אהבה והערצה לאדם אשר נתן ועשה, אז תודה מכל הלב תודה לכם.
מי ייתן ותמשיכו לשמח עוד המון אנשים, ישר כוח.
ממליצים בחום ובאהבה
משפחת כהן, בר, הוד, נוי, כרמל ושלום מבית חשמונאי.

בני היקר,
אנו מודים לך ולצוות הנפלא שלצדך שליווה אותנו לאורך כל יום בר המצווה שחגגנו לבן הבכור שלנו רועי-קים בירושלים.
עברנו אתך יום בלתי נשכח, יום מלא התרגשויות והפתעות. כל היום תכננת עד הפרט האחרון, מהבוקר עד שקיעת השמש היית צמוד אלינו.
הטקס הנחת התפילין ועלייה לתורה בכותל עברנו בצורה הכי מרגשת בחיינו.
תודה רבה על הכול, על השקעתך באירוע פרטי שלנו ברמה הכי גבוהה שיש. תמשיך לשמח משפחות רבות כמו שאתה יודע ואנו כמובן נמליץ בחום עליך.
תודה מיוחדת לאוריאן המדהים שליווה אותנו כל היום והפך את היום לשמח ובלתי נשכח.
יישר כוח!
ויקי ויוסי קוסטן

לבני וצוות ההפקה….
תודה על ארוע מדהים! שבזכותכם השאיר את חותמו עלינו ועל בני משפחתנו.

תודה על הפקה חסרת פשרות שלא ויתרה לרגע והתעקשה שכל פרט יצא מושלם בכל היום המרגש הזה.

גם אתה בני למרות שהוקפצת למילואים הוכחת אחריות ובאת בתחילת היום ללטרון לוודא שכל הקצוות סגורים ושהצוות שלך יכול לתפעל ארוע מוצלח גם שאתה לא נוכח – אבל זמין כל הזמן.
כהורים (ומזמיני הארוע) פשוט לא היינו צריכים להתעסק בכלום ופשוט לשמוח עם אורחינו בשמחת הבר מצווה.
המדריך שלכם דאג שתמיד יהיה שמח עם הפעלות נחמדות באוטובוס והרבה שירה וריקודים בדרך אל הכותל.
קיבלנו ואנו ממשיכים לקבל הרבה מחמאות ממשפחתינו ואורחינו על הארוע פתאום מבינים מה זה לחגוג בר מצווה אמיתית עם טקס הנחת תפילין וקריאה בתורה שלא תמיד זכו לחוות.
האטרקציות היו במינון הנכון וכולם נהנו גם מהם…
למרות שבאותו יום חגגו בכותל הרבה ילדים את בר המצווה שלהם עם משפחותיהם הצלחת בעזרת ארגון מעולה לגרום לנו להרגיש כאילו הארוע ייחודי ורק שלנו.

יישר כח!!!
משפחת פורמג'ו

רצינו להודות לבני רוזנר ולכל הצוות על אירוע מדהים שחגגנו בכותל המערבי.
התחלנו את היום באוטובוס שהיה נוח וממוזג הגענו לארוחת בוקר בלטרון שהיה אוכל בשפע והיה מכל טוב.
משם נסענו לכותל ובדרך היה את המדריך שעשה שמח באוטובוס ובכותל טקס בר המצווה בליוי המדריך.
ומשם נסענו ומסעדת הפתליה שהיה אוכל מדהים מדהים והאורחים נהנו מאוד מאוד.
תודה רבה על אירוע יפה ומדהים ומרגש.
משפחת חודרה.

שלום רב, ברצוננו להודות לכם על ארגון טיול בר המצווה של בננו אביב, ברחבי ירושלים.

תודות רבות מגיעות למדריך המקסים והאנרגטי אוריאן שהצליח לעורר את משפחתנו הכבדה…

הצחיק ושעשע את הסבים והסבתות, חד-חידות מעניינות לאחיינים ולדודים.
וגרם גם לאבא של אביב לפזז ולרקוד!!
חשוב לציין את הענייניות והמקצועיות שהפגין הצוות בשטח האירוע!
אביב חתן הבר מצווה וכל משפחת רב-אור מודים לכם!
תודה!

לבני ולכל הצוות שלום
ערכתי את חגיגת בר המצווה והעליה לתורה בכותל לבני אביב בעזרתך ובעזרתם של צוותך המסור.
האווירה והאמת שלך ושל אנשי צוותך היו מעל ומעבר.
כל שתוכנן בוצע בזמן על הצד הטוב ביותר ובצורה הטובה ביותר.
על כך אנו רוצים להודות לך ולשתף אחרים במידע הזה
היה נפלא, תודה

ליכטר אלון ובני משפחתו

לבני היקר,
אנו אסנת ומרסלו פלסלר רוצים להודות לך מקרב לב על האירוע המרגש של בר המצווה בכותל שערכת לבנינו אייל פלסלר, על העזרה הארגון המוקפד, התכנון המושלם והפעלה בפועל, הן בנסיעה ובכותל, מעלית הזמן ועד הארוחה במסעדה…
עד היום מדברים על מה שהיה.
אז שוב תודה ואכן נמליץ לאחרים עליך.
בברכה אסנת ומרסלו פלסלר.

בני היקר שלום רב,
ברצוננו להביע במכתב זה את מילות ההערכה והתודות שאנו מרגישים לאחר היום המרגש שארגנת עבורנו ועבור האורחים שלנו בירושלים בחגיגת בר המצווה של בננו דביר.

אנחנו רוצים להודות על היחס המסור, הארגון המתואם וההשקעה הרבה שהשקעת בהפקת האירוע מכל הבחינות

.
בהזדמנות זו, אנו רוצים להודות גם לכל הצוות שעסק במלאכה, הצלמים וכמובן אוריאן שעשה עבודה נפלאה, הכניס שמחה לאירוע וליווה את דביר בצורה מקצועית ומכובדת ביותר.
אנחנו תקווה שתמשיך לשמח משפחות באירועים כאלו ומשפחת פטיר תמליץ בחום לכל שאול.

בברכה,
שגית ואמיר פטיר.

בני היקר וכל צוות בר אירועים
רצינו להודות לכם על הפקת בר המצווה של ליעד.
תודה על ההקשבה, הזמינות, הסבלנות, היחס האישי והמקצועי, תודה על הרעיונות היצירתיים, הדאגה והמסירות. כל זה עוד לפני שהגענו בכלל ליום המיוחד של ליעד.

כבר אז כשנפגשנו בבית הקפה ידענו שזה – זה!
ביום האירוע, החלום הפך מציאותי. ניהלת הפקה נפלאה ומדויקת ללו"ז שבנינו מראש.

הנסיעה באוטובוס לירושלים הייתה חוויה בפני עצמה לכל אחד ואחת מהאורחים, מהקטנים ביותר עד לזקני השבט.
בזכות הידע המקצועי והאחריות הלוגיסטית שלך, גם העצירה לארוחת הבוקר הייתה נהדרת. החל מהמיקום ועד רווחת האורחים שלנו.
הצוות המדהים שלך, שימח אותנו מאוד, לא השאיר אף אורח אדיש. התהלוכה הייתה שמחה ומקפיצה כל הדרך אל הכותל.
כשהגענו לכותל, אתה כבר היית לפנינו, דואג שהכול יתנהל כשורה ואכן כך זה היה. ת-ו-ד-ה!
את היום סיימנו במסעדה מצוינת- La Boca שהייתה גם היא בהמלצתך בהתאם לדרישותינו.
לא נשכח להודות אישית גם לאוריין המדריך והמנחה של היום המקסים הזה, על השמחה וההנאה שגרם לנו בנסיעה ובתהלוכה יחד עם צוות התופים והשופרות. וכמובן על הליווי הצמוד בטקס בכותל.
תודה גם לצוות הצילום, הווידאו והסטילס שדאגו לתעד לנו את היום הזה שלא נשכח הרבה זמן.
שמחים שבחרנו בר אירועים.

תודה!
משפחת כהן

בני איש יקר,
ברצוננו להביע את תודתנו והערכתנו על הפקת בר מצווה בכותל של בנינו היקר, שגיא, בנועם וסבלנות.
להודות לך, ולצוות המדהים שעובד אתך החל מאוריין שלא הפסיק לחייך, לפרגן ולהעשיר את הידע של כולנו לאורך האירוע כולו, צוות הצלמים שלא הפסיק לצלם ולתעד תוך סבלנות והרגשה כאילו הם חלק מהמשפחה, וכלה בנגנים שליוו אותנו לכותל.
גדולתו וכישרונו של מפיק אירועים ומשמח אינו נמדד כאשר באירוע משתתפים אורחים רבים וביניהם מספר לא מבוטל של צעירים, אלא כאשר למרות כל הקשיים מצליח לרומם רוחם של האורחים ולשמח את בעל האירוע.

באירוע שלנו, בני, עשית את הבלתי אפשרי:
למרות השוני הגדול בתרבות ובגילאים שהיה לאורחינו, הצלחת לשמח להרקיד, ולהפיק יש מאין.
כאן בדיוק נמדדת גדולתך.

כל זאת עשית עם חיוך, סבלנות, בדיחות, צחוק וכל זה תוך אחריות עצומה של תיאומים ותזמונים שגרמו להצלחת האירוע.
על כך אנו מודים לך מעומק הלב, על ההזדמנות שנפלה בחלקנו להכיר אותך,
ועל שליווית אותנו בתקופה כה חשובה.
לא יכולנו לקוות לטוב יותר.
מי ייתן ותבוא על הברכה.
יישר כוח.
משפחת כהן: ההורים אתי וקובי
וכמובן שגיא, חתן בר המצווה.

בני בוקר טוב, רציתי להודות לך על היום הנפלא שארגנת לנו ולאביב.
יום בלתי נשכח. האורחים לא מפסיקים להתקשר ולהתפעל.
המון תודה לך לרמי לאוריין ולצלם.
שוב המון תודה, המילים לא מספיקות להביע את ההרגשה שלנו.
עמית ושרית רובין

לבני רוזנר היקר!
ביום חמישי חגגנו את אירוע בר המצווה של בני הבכור, אור, בהפקתך ובליווי הצוות הנאמן והמדהים שלך.

אין בפי מילים לתאר את גודל החוויה שהענקת לנו והיה לי הכבוד והעונג להכיר אותך כאדם מדהים וכמפיק ארועים גדול אף יותר.

בר המצווה של בני יחרט בזכרוני לעד בזכותך ובזכות אוריאן המקסים והחינני.
זה היה יום מרגש עד דמעות מצד אחד "ומתוקתק" ברמה הארגונית הגבוהה ביותר מצד שני.
אשרינו שזכינו להכיר אותך ותודה ענקית למדריך אוריאן – איזה קסם של בחור.
כמו כן, ברצוני להודות לנהג האוטובוס שהנעים לנו את זמננו בנסיעה בזמירות ובשירים שאתה דאגת להביא איתך ומנע מאיתנו עיכובים מיותרים.
אני מקווה לפגוש אותך בארועי בר מצווה נוספים ואני ממליץ בחום לכל מי שמעוניין בארוע שכזה, לערוך אותו באמצעותך ולחוות התרגשות אמיתית וכנה מכל הלב.
תזכו למצוות!!!
ארז אליאס ומשפחתו.

בני שלום,

בשם ועד הורי שכבה ז' – בית ספר בן גוריון רמת גן אני רוצה להודות לך על האירוע המרשים, המעצים והמרגש שהפקת עבור ילדנו.

הארוע שכלל תהלוכה (מבית הספר אל בית הכנסת מלווה בחופה, מדריך ו- 4 מתופפים ושופרות, בשירה וריקודים), הפרחת בלונים, הנחת תפילין וטלית, הוצאת ספר תורה – נעשה בטוב טעם, בצורה מרגשת, נוגעת, חגיגית ומכל הנשמה!
ההורים וצוות בית הספר – יצאו מגדרם מרוב התפעלות.
הילדים זכו לחוויה יהודית בלתי נשכחת.
ולך מגיעה תודה ענקית.

אז תודה רבה,
חגית.

לבני היקר ולצוות המדהים,
תודה רבה על יום נפלא, יום שאותו לא נישכח לעולם.
אותך בני הכרתי בתחילה רק בטלפון וכבר בהתחלה הבנתי שאתה אדם ניפלא ושאת היום הגדול של בני בכורי אני מפקידה בידיך האמונות.
תמיד היית שם, לענות על שאלותי הרבות (כי אירוע שכזה קצת קשה לארגן מרחוק) ותמיד בסבלנות נתת את כל האינפורמציות הנחוצות.

אני רוצה להוסיף ולומר שיש לך צוות נהדר, המדריכים החביבים וכמו כן צוות הצילום שהיה איתנו לאורך כל היום ועשה את עבודתו בשמחה.

ושוב תודה על החוויה המרגשת וכן אנחנו ביחד כבר נתכנן את הארוע הבא של תאומי סמואל ובנג׳מין בנובמבר הבא.
אני מאחלת לך הצלחה ושתמשיך לשמח אנשים כמו שרק אתה יודע.

שושי ויוסי חכם
אנטוורפן – בלגיה

לבני ולצוות,
תודה רבה על אירגון אירוע יום בר מצוה בכותל מופלא מ-א' ועד ת', על סגירת כל הפרטים הקטנים כגדולים ועל התגברות על כל מכשול שהיה בדרך.
היינו בכותל ביום עמוס בטקסי בר מצוה ובזכות בני והצוות המדהים והמקצועי שלו הכל פשוט תקתק.

לבני יש צוות של אנשים מדהימים, מהמדריך המדהים שעשה לנו שמח לאורך כל הדרך, דרך המתופפים התותחים והצלמים המקצוענים שלא ויתרו לנו על אף תמונה.

אנחנו מודים לכם מאוד- הבחירה בכם הייתה פשוט מעולה. הצליח לנו! להתראות רק בשמחות.
בברכה, אילנית האס- ארד, עו"ד ומגשרת

שלום,

את בני לא הכרתי וכשנכנסתי לאתר שלו איך שראיתי אותו הבנתי מיד שאפשר לשים בידיו את היום החשוב הזה. גם בפגישה אצלי בבית אמרתי לבעלי זהו אפשר להיות רגועים.

הגיע יום האירוע הכל תקתק מהאוטובוס עם אוריין שהצחיק ותפעל אותנו דרך ארוחת הבוקר אח"כ הטקס בכותל השירים התהלוכה המרשימה אח"כ נסענו למסעדה, שירות ברוחב לב.
אנשים מתקשרים עד עכשיו ומודים על היום המדהים שהיה להם. מי שרוצה לעשות אירוע שלא ישכח שיפנה לבני רוזנר וצוותו
תודה אורנה ועמוס אוזן

בני יקר
אנחנו נזכרים בך ובצוות לעיתים קרובות וכבר הספקנו לראות את הוידאו כמה פעמים עם אורחים מכובדים שהיו בבר-מצווה, כמו כן עם כמה שלא יכלו להגיע.
פה אחד כולם מתרגשים ומתפעלים בשטף, בהרמוניה ובאווירה המקסימה שהייתה.
כולם משבחים אותך ואת אוריאן. ואחר כך רואים את הצילומים המשובחים שקיבלנו מהצלם.
ודווקא עם פרספקטיבה של זמן, יש לנו יותר עוצמה להודות לך. הייתה לנו תקופה מטורפת כשהכרנו אותך, מלאה שינויים ולחצים.
ואז מלמעלה ה' שלח לנו מלאך: אותך בני יקר.
הגענו אלייך מחיפוש באינטרנט, 3 שבועות לפני שמלאו לבני 13 שנה הוא ניגש אלינו ושאל- אבא ואמא איך נחגוג את הבר-מצווה? לא היינו קשורים לשום בית כנסת ובקיבוץ עד אותה שנה הייתה בר-מצווה משותפת. היו כמה אופציות- דיסקו לילדים, בית כנסת רפורמי…
טלפנו לכמה מארגנים, וגם איתך קבענו בירושלים ונפגשנו, בני הביישן ובעלי החילוני ואנוכי. כנראה כל אחד הרגיש שאתה הבן אדם הנכון, אך בדקנו כמה אופציות.
ארגנת לנו טיול מורחב ונעים בירושלים והיית נכון לעזור באמת. תכף הבחנו בטוב לב שלך ובקשרים הטובים שיש לך עם כולם ובכל מקום.
עכשיו שאנחנו מכירים אותך אנחנו מבינים למה.
האירוע היה מדהים. בבוקר הנהג הגיע בזמן עם אוטובוס נוח ומצוחצח, בלטרון אכלנו ארוחת בוקר (ששדרגת ביוזמתך) ומשם לכותל עם החופה שופרות ותופים שירים וריקודים. כנראה אני האשה היחידה שיכלה להסתכל לאורך כל טקס בר המצווה של בנה מקרוב ומול העיניים. אתה ואוריאן תמכתם בקריאת התורה וביצעתם מצווה כפולה שהאבא גם זכה לראשונה לקיים בר-מצווה.
היינו בסיור בארמון הנציב ובמעלית הזמן ולמרות שהיו לנו הרבה חברים של הילד שנהנו ושאותם הפעלתם לאורך כל היום, היו איתנו גם המבוגרים שכובדו ונהנו ולא הרגישו עומס. בקיצור הייתם קשובים לכולנו מהבוקר עד הערב.
המסעדה הייתה טעימה מאוד ודאגת לסגור לנו אירוע פרטי, מה שאיפשר לנו לברך ולחגוג כל זמן שרצינו.

בני יקר, הכי הקסים אותי איך נגעתם ללב של בני, כשנפרדנו הוא לחץ לך את היד ואמר לך: "תודה על כל מה שהקדשת, היום היה הבר-מצווה הכי טובה שהייתי בה"
כן הילד הביישן, מאז מלא ביטחון עצמי ואפשר להגיד שהתבגר וניתן לציין תקופה לפני ואחרי בר-מצווה.

כפי שנהוג בכיתה ז' יש כמה חגיגות, כל פעם שהוא חוזר מבר-מצווה הוא אומר: "אמא הבר-מצווה שלי הייתה יותר טובה".
רצינו שתדע, יש לך פינה חמה בלב במשפחתחנו.
שתזכה לשמח עוד אנשים, לנו חיזקת את הילד ואת האמונה.
אוהבים אותך מאוד. משפחת מעיין

אין הרבה מילים שיכולות לתאר את בר המצווה של בננו נתנאל, המילה היחידה שעולה לראש היא מושלם!!

כמו הרבה ישראלים/יהודים שגרים רחוק מארץ ישראל, אני ובעלי תמיד רצינו להביא את בננו נייט לכותל לבר המצווה שלו. תיכננו את זה, דיברנו על זה, ואף פעם לא ידענו איך לעשות את זה, עד שמצאנו את בני!!
מהרגע שאמי פגשה אותו היא אמרה "הוא האיש בשבילכם" והוא אכן היה.

לארגן אירוע מעבר לים זה דבר נורא קשה, נאלצתי לתת את אמוני בבן אדם שאותו לא פגשתי מעולם. בני דאג להכול.

הוא אירגן את הצלם סטילס והצלם וידאו, עזר לנו למצוא את המסעדה הכי טובה בירושלים והרכיב תפריט נהדר. הוא שמר איתי על קשר דרך האימייל והטלפון כל הזמן, תמיד מגיב ומרגיע ברגעים שדאגתי.
הוא אירגן את כל האירוע עם ארוחת בוקר, אוטובוס, ומדריך בשם אוריאן (האדם הכי טוב שאי פעם הכרתי) תופים, שופרות, תהלוכה שמחה ולחלק הטוב ביותר – טקס ברחבת הכותל.
במסעדה כשנכנסו עם 100 האורחים שלנו האוכל היה כבר מסודר ומוכן וכשהופיעו הרבה יותר אנשים מהמתוכנן בני מיד אירגן עוד מקום ועוד אוכל כך שאף אחד לא הבחין בבעיה, אפילו לא אני ובעלי.
אביב הזמר/די ג'יי (שנבחר ע"י בני) היה הבחירה המושלמת לאירוע שלנו והוידיאו-קליפ שהוכן ע"י אשתו של בני היה מושלם ומרגש. אני הייתי אורחת במסיבה שלי, לא נאלצתי לדאוג לדבר, רק לרקוד ולהנות עם אורחיי, בני ומשפחתי.
כשהיום נגמר עם נשיקות וחיבוקים נסענו הביתה עם בני נתנאל שטען בדמעות שהוא לא ישכח את היום הזה כל ימי חייו. וגם אנחנו לא.
תודה רבה בני, אוריאן, אביב, הצלמים, ברוריה, נהג האוטובוס, המתופפים, וכל מי שהיה שם וגרם ליום שלנו להיות בלתי נשכח.

נתראה בקרוב לבר המצווה של בננו השני דניאל.
משפחת מרמורשטיין

לאחר ניסיון של שנים רבות בהפקת ארועי בר מצווה בכותל רכזנו עבורכם את הטיפים המועילים ביותר בתחום על מנת שהיום שלכם יהיה נוח ומוצלח יותר.
תנו לנו, האנשים שנמצאים בכותל כל שני וחמישי לעזור לכם לעבור את היום המיוחד הזה בנוחות המירבית ו…תשמחו עלינו 😉

זמנים זה קודש-
עוד לא נולדה משפחת הבר מצווה שהגיע בזמן לאירוע.
תמיד יש עיכובים, פקקים, צילומים שמתארכים ועוד.
לכן, מומלץ בחום "לגזור זמנים" מראש. למשל אם אתם רוצים לצאת מרחובות בשמונה וחצי, קבעו עם כולם בשמונה. אם רוצים לצאת מלטרון בתשע קבעו עם כולם לפחות חצי שעה מראש.
לגבי המסעדות ונותני השירות במהלך היום, בדרך כלל צוות ההפקה יטפל בתיאומי איחורים אך אם אתם מטפלים בזה הכינו את בעל המסעדה מראש שייתכן ותאחרו בין חצי שעה לשעה וחצי ("נגיע למסעדה בין 2 ל-3 ולא נגיע ב-2). תכננו את עצמכם בהתאם והשאירו בלו"ז זמן לבלת"מים- דברים בלתי מתוכננים מראש.
אל תשכחו שלהעלות ולהוריד 50 איש מאוטובוס יכול לקחת גם רבע שעה.

לא תנעל –
כולנו יודעים שיופי הוא לא בהכרח נוחות. במיוחד בנעליים.
תהלוכת השמחה משער האשפות לכותל מחייבת נעליים נוחות ולא נעלי שפיץ או עקב. כשנוח לכם אתם יותר פנויים בגוף ובנפש לשמוח וליהנות מהרגע.
לכן מומלץ להביא נעליים נוחות מראש או נעליים חגיגיות לצילומים ונעליים נוחות לתהלוכה והתפילה. שנאמר: "שמור נעלינו כמו ילדים".

מים בששון-
בשני מקרים במהלך היום האורחים זקוקים למים-לפני התהלוכה ואחרי החזרה מהכותל בתום התפילה.
– לפני התהלוכה נחלק להם בנדיבות כוסות מים מבקבוקים גדולים (לא לשכוח כוסות חד"פ) ולא מבקבוקים אישיים. למה? בקבוק אישי בידיים של אורח זה פחות אורח שמוחא כפיים ופנוי לרקוד בתהלוכה. נתת לו בקבוק מים=נטרלת אותו. לא חבל?!
– לאחר היציאה מהכותל וההמתנה לאוטובוס האורחים מגיעים לאוטובוס עייפים וצמאים. שם חשוב שיחכו להם בקבוקי מים קרים ובשפע. כמויות ל-50 איש: 4 שישיות מים של 2 ליטר.

מגשי עוגיות-
כמו במים, גם בעוגיות-אורח שסוחב מגשים לא פנוי לרקוד ולמחוא כפיים והוא "מנוטרל". זה מעיק לו, והוא מאבד את הסבלנות בתהלוכה. קחו את זה בחשבון.
בנוסף, האורחים שלכם מגיעים לכותל לאחר ארוחת בוקר משביעה (בשני המקרים מדובר במסעדות שאתם סוגרים דרכנו) ולאחר הכותל הולכים לארוחת צהריים בשרית. הם לא צריכים גם עוגיות באמצע. זה בד"כ לא נאכל וחבל.
אם אתם מתעקשים שזה מסורת וזה מצטלם טוב, שזה נכון אגב, אז אפשר להביא 2-3 מגשים בשביל התמונות והכיבוד בקטנה.

כיפות וצעיפים לעם קדושים-
חלוקת כיפות וצעיפים זה יפה אך חשוב לזכור שני דברים:
הבאת סיכות לכיפות כדי שלא תתבאסו שכולם שמים את הכיפה בכיס ו/או רודפים אחריה ברוח. 2. מומלץ לחלק את הכיפות רק בסוף התהלוכה, לפני הכניסה לכותל, כיוון שאורחים לא יכולים לרקוד בנוחות כשיש להם כיפות חדשות על הראש. צעיפים אפשר לחלק בתחילת התהלוכה.

לא יהיה לך סוכריות על פניי-
לא פעם ולא פעמיים קרו מקרים שהחתן בכה מרוב כאב הצלפת הסוכריות. נכון, זה צבעוני וחגיגי אך זה בהחלט יכול להיות כואב ומציק. ולא רק לחתן. ולכן חובה להצטייד בסוכריות קטנות או סוכריות רכות (ג'לי) שעושות את אותו "אפקט חגיגי" בלי צלקות וסקילות.

מצגת וסרטון-
הכנתם סרטון להקרנה במסעדה? הגיעו מוכנים!
הביאו אתכם מחשב נייד שבו יש כבר את הסרטון הקסום ובנוסף הצטיידו בגיבוי של הסרטון בדיסק און קי נגיש בו תכניסו גם את השירים ששילבתם בסרטון בקבצים נפרדים.
אורך הסרטון המומלץ הוא לא יותר מחמש דקות- אפשר להראות מספר תמונות מכל תקופה בחייו של החתן אך הגזמה בתמונות מעיקה על האורחים ולכן כדאי לשלב סרטונים קצרים ומשעשעים במהלך הסרטון אפילו אם הם לא קשורים לחתן.

כבד את אורחיך-
בתום ארוחת הצהריים לפני הקינוחים חשוב שתיגשו למרכז המסעדה (היעזרו במדריך) וברכו את האורחים שלקחו יום חופש וכבדו אתכם בנוכחות שלהם. אם אתם מתביישים אפשר לומר בקצרה "תודה רבה לכל מי שהגיע לכבד אותנו היום, בעזרת ה' נחזיר לכם בשמחות שלכם". בהזדמנות הזאת אפשר לעשות הרמת כוסית "לחיים" עם כל האורחים.

הגעה עצמאית לכותל-
אם אתם קבוצה קטנה שבוחרת להגיע לכותל באופן עצמאי ולא עם אוטובוס דעו שקשה עד בלתי אפשרי למצוא חניה באזור הכותל בימי שני וחמישי ובכלל, ולכן עדיף מראש לחנות בחניון ממילא ולקחת מוניות (5-7 דקות נסיעה) או לחנות בחניון הסינמה סיטי (בכתובת-שדרות רבין 10) ומשם לקחת מיניבוס או אוטובוס אם למשל אתם משפחה מירושלים והסביבה שלא מתחילה בלטרון.
אם כולכם הגעתם עם האוטובוס לכותל ויש רק דוד אחד או שניים שמגיעים עצמאית ומחפשים חניה באזור, דעו מראש שזה לוקח המון זמן ואל תתנו להם לעכב את פתיחת התהלוכה שלכם. אמרו להם מראש לחנות בממילא/קרתא ולקחת מונית.

החתן שלכם-
א. חברי החתן- שימו לב טוב ותחזיקו חזק: ברוב המקרים מומלץ לא להביא את החברים לאירוע. הם גורמים לחתן להיות מובך מכל העניין, הם מתעסקים רק בלזרוק עליו סוכריות ולהסתלבט עליו, אתם גם צריכים להיות אחראיים עליהם שלא ייעלמו גם להשתיק אותם וכמובן גם לשלם עליהם הרבה כסף במסעדות. עדיף להשאיר את האירוע בפורום משפחתי ובמקרה הצורך לצרף אם אין ברירה 2-3 חברים קרובים, לא יותר.

ב. דיברנו על כולם חוץ מעל המסמר של האירוע, אז לסיום כמה מילים על הדבר שלשמו נתכנסנו.
אתם מכירים יותר טוב מכולם את הילד שלכם ואת החששות או החוזקות שלו. לכן חשוב שתעשו לו שיחת "תיווך" מראש והסבירו לו פחות או יותר מה מצפה לו ומה מצפים ממנו- למשל שיצא מהביישנות שלו לכמה שעות, שימחא כפיים וישתף פעולה עם האירוע. הסבירו לו מראש שזה ה-יום שלו וכולם כולם הגיעו מכל הארץ לכבודו אז שיתכונן להמון תשומת לב נישוקים וחיבוקים מכולם.
כמו כן, דאגו לנוחות שלו- תנו לו לשתות הרבה מים ואיזה שוקולד בבוקר לפתוח את היום בחיוך. שדרו לו שאתם סומכים עליו ומאמינים בו. אמרו לו שגם אם הוא יטעה בקריאה בתורה אף אחד לא יודע שהוא טעה כי הוא היחיד שמכיר את הקריאה אז אין טעם ללחץ, מה גם שהמדריך צמוד אליו כל היום ותמיד יהיה שם בשבילו.
מבחינת ביגוד, אפשר להביא לחתן חולצת פולו חגיגית או טריקו לבנה לאוטובוס ולארוחת בוקר, ומכופתרת להחלפה לתהלוכה והתפילה.
אגב, מומלץ בחום להגיע "מכופתרים" לאירוע, וזה תקף גם לגבי האבא והאחים.
מבחינת צבעים מומלץ ללכת על הלבן הקלאסי או התכלת הבהיר שמצטלם מצויין.

מאחלים לכם יום מהנה ומשמעותי ומקווים שתפיקו תועלת מהטיפים שהענקנו לכם לעיל.
הכל נעשה באהבה ובשמחה לכבודכם- הלקוחות האהובים והמפרגנים שלנו. אנחנו תמיד כאן בשבילכם.

מאיר כהן הינו מדריך בחברת בני רוזנר הפקת בר מצווה בכותל.

בר מצווה בכותל בחורף – אין בעיה!
אנחנו ערוכים ומוכנים לכל מזג אוויר…


הנה 6 טיפים לבר מצווה בירושלים בימים גשומים – שיעזרו לכם להישאר יבשים:

השאירו לכם בלו"ז מרווחי זמן יותר גדולים מהרגיל בין מקום למקום.
הגיבו בזמן אמת למזג האוויר. יצאה השמש? ניתן לערוך תהלוכה. יורד גשם- אפשר להיכנס לאטרקציה סגורה.
אם בר המצווה שלכם בחודשי החורף מומלץ לסגור מראש ארוחת בוקר וצהריים במקומות מקורים.

הגשם במדינת ישראל אינו רציף וניתן למצוא מספר דקות רגועות לביצוע התהלוכה ובכל זאת- תהלוכה בגשם עם מטריות זה כייף ואפשרי בהחלט. מניסיון.

את הטקס עצמו עורכים בתוך מנהרות הכותל. המדריכים שלנו ילוו את הנשים לעזרת הנשים ויספקו אוזניות כדי שתוכלנה לראות ולשמוע את הטקס.

את האטרקציה נקיים במקום סגור, גם הסיור המודרך בירושלים אפשרי במתכונת המתאימה לתנאי הדרך.

לשיחת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים
ונחזור אליכם או התקשרו: 050-5648884

Call Now Button