לפרטים חייגו: 050-5648884

המלצות

לבני ולכל הצוות שלום
ערכתי את חגיגת בר המצווה והעליה לתורה בכותל לבני אביב בעזרתך ובעזרתם של צוותך המסור.
האווירה והאמת שלך ושל אנשי צוותך היו מעל ומעבר.
כל שתוכנן בוצע בזמן על הצד הטוב ביותר ובצורה הטובה ביותר.
על כך אנו רוצים להודות לך ולשתף אחרים במידע הזה
היה נפלא, תודה

ליכטר אלון ובני משפחתו

בני היקר שלום רב,
ברצוננו להביע במכתב זה את מילות ההערכה והתודות שאנו מרגישים לאחר היום המרגש שארגנת עבורנו ועבור האורחים שלנו בירושלים בחגיגת בר המצווה של בננו דביר.

אנחנו רוצים להודות על היחס המסור, הארגון המתואם וההשקעה הרבה שהשקעת בהפקת האירוע מכל הבחינות

.
בהזדמנות זו, אנו רוצים להודות גם לכל הצוות שעסק במלאכה, הצלמים וכמובן אוריאן שעשה עבודה נפלאה, הכניס שמחה לאירוע וליווה את דביר בצורה מקצועית ומכובדת ביותר.
אנחנו תקווה שתמשיך לשמח משפחות באירועים כאלו ומשפחת פטיר תמליץ בחום לכל שאול.

בברכה,
שגית ואמיר פטיר.

בני שלום,
רצינו להודות לך על ההפקה המושלמת שגרמה להצלחה של היום המיוחד הזה.
תודה מיוחדת לאוריין שהנחה את היום בטוב טעם ודעת וגרם לכולנו להתעלות, התרגשות ושמחה.
תודה לכם על שעשיתם את היום הזה ליום שלא ישכח.
בהערכה רבה
אופיר ומיכל כהן וחתן בר המצווה נריה.

בני שלום,
רצינו להודות לך ולצוות היקר שלך על הפקת ארוע בר מצווה של בנינו בכותל.
הארוע התחיל בשעת בוקר באיסוף האורחים ובנסיעה באוטובוס ממוזג לארוחת בוקר -בקפה ג׳ו.
כשהגענו הכל היה ערוך ומוכן – מגוון סלטים, מתבלים, חביתות, שקשוקות, טוסטים ואפילו פיצות, השתייה זרמה בחופשיות וניחוח הלחמים החמים והטריים ליווה את אפנו.
אכלנו צחקנו הצטלמנו בקיצור פתחתם לנו את הארוע בצורה טעימה ומהנה.
בהמשך חזרנו לאוטובוס ואלינו הצטרף המדריך שלך שהפעיל, הצחיק, ועשה לנו שמח לכל אורך האירוע. הנסיעה עברה במהירות עם הרבה שירה סיפורים חידונים ועוד.
הגענו לכותל ומיד דאגתם שיחכו לנו צוות מתופפים עם שופרות ובלונים שהובילו אותנו בתהלוכה גדולה בשיר ובריקוד לרחבת הכותל.
בטקס הבר מצווה, בזכות עבודתכם וערנותכם הרבה, היינו יחדיו הצד הנשי והצד הגברי (למרות המחיצה) אפשרתם לנו להרגיש ביחד קרובים, משפחה אחת מתחת לצל השמשיות שנחפזתם להתקין מעל ראשנו.
בסיום הטקס הצלמים צלמו את כולנו על רקע חומת הכותל וכמובן את חתן הבר מצווה בסט תמונות אותנטיות ומדהימות. ביציאה מהכותל חיכה לנו נהג האוטובוס שלקח אותנו לאטרקציה הבאה – ״מעלית הזמן״, משם צעדנו לארוחת צהרים, שוב הכל היה ערוך ומוכן לכבודנו מהמפות הצחורות לגביעי היין ועד לצוות המלצרים המיומן והיחס האישי שאנחנו ואורחינו קיבלנו.
אין ספק הארוע שאירגנתם והפקתם לנו ישאר לעד בליבנו, דאגתם לערוך לצלם ולהפיק אלבום תמונות מפואר וסרט. כל הכבוד!!!

מיותר לציין שחתן הבר מצווה הופתע ונהנה מכל רגע בארוע שבו הוא חש כמלך ליום אחד וזאת כמובן בזכותכם.

המון תודה,
משפחת מירון.

בני רוזנר היקר
סוף סוף הגענו הביתה ויצא לנו להסתכל בסרט הבר מצווה ואני פשוט נפעם לא יכולתי לצפות ליותר מזה. עבר די הרבה זמן והאנרגיות פשוט בשמיים תודה רבה רבה רבה.
כולם לא מפסיקים לדבר ולשבח את כל היום הנפלא הזה תודה רבה לכל הצוות באמת כולם היו עשררררר מאחל לך כל הטוב שבעולם מגיע לך.

מרונן וורד שקורי

שלום רב, ברצוננו להודות לכם על ארגון טיול בר המצווה של בננו אביב, ברחבי ירושלים.

תודות רבות מגיעות למדריך המקסים והאנרגטי אוריאן שהצליח לעורר את משפחתנו הכבדה…

הצחיק ושעשע את הסבים והסבתות, חד-חידות מעניינות לאחיינים ולדודים.
וגרם גם לאבא של אביב לפזז ולרקוד!!
חשוב לציין את הענייניות והמקצועיות שהפגין הצוות בשטח האירוע!
אביב חתן הבר מצווה וכל משפחת רב-אור מודים לכם!
תודה!

לבני והצוות היקר!
תודה ענקית על הפקת בר המצווה של בננו יהלי שנערך בכותל.
בני, אתה ניצחת על המקהלה בסדר מופתי.
אוריין, ידעת לרתק, להצחיק ולרגש את כולם בצורה חיובית להפליא, אין עליך!!!
לצוות הצילום, דאגתם שנחייך בכל התמונות ושהאירוע יונצח מכל זווית.
לצוות השופרות והתופים שריגשו את כולם.
לנהגי האוטובוסים שעמדו בלוח הזמנים.
תודה לכם.
תודה על ארגון יוצא דופן של יום זה אשר בזכותכם הפך ליום מיוחד, מעניין ומרגש עבורנו ועבור בני משפחותינו.

יהלי שלומי וחגית לוי

לבני היקר,
אנו אסנת ומרסלו פלסלר רוצים להודות לך מקרב לב על האירוע המרגש של בר המצווה בכותל שערכת לבנינו אייל פלסלר, על העזרה הארגון המוקפד, התכנון המושלם והפעלה בפועל, הן בנסיעה ובכותל, מעלית הזמן ועד הארוחה במסעדה…
עד היום מדברים על מה שהיה.
אז שוב תודה ואכן נמליץ לאחרים עליך.
בברכה אסנת ומרסלו פלסלר.

בני היקר, אין לי מושג איך אני בכלל מתחילה להודות לך על חוויה בלתי נשכחת… אז ככה..

זה התחיל מפגישה עם בני, פגישה שערכה 3 שעות בבית קפה… ומפה כבר הבנו שאנחנו "בידיים טובות"!

בפגישה השנייה שהגענו לירושלים (לבחור מסעדה) זכינו להכיר את המדריך המדהיםםםם , פה כבר הבנו שהעסקה "מושלמת"!
אני חייבת לציין את הקשר הכמעט יומיומי של ה"צוות המנצח" שהתעניין בילד שלנו בר, בהכנות, בהתרגשות….
והנה הגיע היום הגדול. הכל התבצע בצורה מקצועית, זה התחיל:
מהאוטובוס שהגיע בדיוק בזמן שנקבע והמשיך…
לארוחת הבוקר בלטרון: בני מתקתק את הארוחה עוד לפני שהגענו, והמדריך עם החיוך המתוק והמרגיע עם חולצה "מעונבת" (מכבד מאד את המעמד).
אני חייבת לציין, שכמה שזה נשמע רק "כריכים", זו הייתה ארוחה מושלמתתתת – כריכי בריאות טריים ועשירים עטופים ומסודרים כמו שצריך,שתייה חמה וקרה.
ואז…עלינו לאוטובוס – חוויה בפני עצמה… שירים, ריקודים, חידות – פשוט "שמחה אמיתית".
כשהגענו לכותל (הדובדבן שבקצפת) קיבלו את פנינו ה"מתופפים" והתחילה התהלוכה הכי מרגשת ושמחה, המדריך פשוט מדבר איתם "בעיניים", והם יודעים באיזה קצב להיות ואיזה שיר לנגן… באיזו שהיא פינה בדרך כשעצרנו, המדריך הצליח לרגש אותנו עם טקס תחת החופה בליווי השופרות. (פה כבר גרמתה לי לבכות מהתרגשות).
כמובן שלא נשכח שבזמן שאנחנו שרים, רוקדים ומתרגשים… בני "האלוף" מסדר את השולחנות והשמשיות ברחבת הכותל.(כולם עם שמשיה אחת ורק אנחנו עם 3 שמשיות… בני האלוף כבר אמרתי…).
טקס מדהים של ה"הנחת תפילין" וקריאה בתורה עם הסבר מדויק וברור מהמדריך, ובני כמובן עם הראש מסתכל ללא הרף על כולם שהכול בסדר..
משם נסענו "למעלית הזמן" עם הסבר על ירושלים בנסיעה קצרה, כמובן שלא התעכבנו כי הכל כבר היה מתואם מראש (הרי אנחנו עם צוות מנצח)!
משם למסעדת "פאפאגאיו" המדהימה אוכל ושירות כיד המלך.
מיותר לציין שגם במסעדה בני והמדריך לא נחו…
בני בדק שכולם אוכלים ושותים והמדריך הנחה בכבוד, ברוגע ובצורה מאד מקצועית.
למחרת בבוקר הטלפון לא הפסיק לצלצל… כל מי שחווה איתנו את החוויה, התקשר ואמר שמעולם לא נהנה בצורה כזו (למרות שחלקם היו בבר מצוות מהסוג הזה).
בר שלי (ילד הבר מצווה) מאד נהנה, המדריך ידע בדיוק איך לנווט בין הטיפות עם הילד שלא אוהב יותר מדי המולות ורעש והתקשר לשאול איך אנחנו "אחרי" (הקדמת אותנו בשיחה).
אנחנו שוב מודים לכם על יום חוויתי, מרגש ופשוט מושלם!!!!!!!!!
יש לי עוד הרבה מילים טובות על הצוות המדהים, אשמח לשתף
אוהבים ומוקירים משפחת גיחון ובעיקר בר

הרעיון לחגוג ליהונתן את בר המצווה בירושלים החל כברירת מחדל. אימי נפטרה וידעתי שאין מצב לחגוג באולם.
חברה, שאחותה חגגה בר מצווה לפני מספר חודשים, הציעה לי את בני, ואף מסרה לי מספר פלאפון עם המון המלצות.
בתחילה הייתי מאוד סקפטית אך ידעתי שאין לי מה להפסיד…
כבר מהשיחה הראשונה עם המדריך נוצר הקליק הראשון. קבענו פגישה, תאמנו ציפיות, ולבסוף נפגשתי עם בני שפרש לי את כל התכנית מכל הכיוונים, הראה דוגמאות, העלה רעיונות, והכל בסבלנות ראויה להערכה.

לבסוף… הגיע היום הגדול… יום שלא נשכח לעולם, מדהים! מדהים! מדהים!!!

הכל תקתק כמו שעון שוויצרי. הגענו לארוחת בוקר בלטרון- האוכל, השתיה, הקולר עם המים החמים חיכו לנו, הכל טעים וטרי כיד המלך. והכי חשוב בני והמדריך, חיכו לנו סבלניים, מחויכים, מלאי אנרגיה וביטחון, דבר שהוריד ממני את המתח והלחץ. ידעתי שמעכשיו המושכות בידיים טובות ובטוחות. לאורך כל האירוע, הם היו קשובים לדברים הכי קטנים, הם ממש נשמו אותנו. ההצלחה של האירוע הייתה חשובה להם, לא פחות משלנו.
כשיהונתן היה במתח ובלחץ, המדריך לקח אותו לצד וניסה לדובב אותו (דבר שחזר על עצמו מספר פעמים).
מישהי שפלטה שהסנדוויצ'ים לא טובים (שטויות!! הסנדוויצ'ים היו מושלמים) הם כבר היו בדרך לקנות לה במיוחד משהו שירצה אותה. הרגשנו את האכפתיות לאורך כל היום. השמח באוטובוס בניצוחו של המדריך, ההתייחסות לילד וההשתדלות להשימו במרכז, ניכרה לאורך כל האירוע. הם פשוט נתנו את הלב.
התהלוכה הייתה מדהימה, מתופפים בחסד עליון, שסחפו את כולם ושוב את הילד במרכז.
בכותל, הטקס היה מרגש במיוחד. בעוד המדריך פורש את חסותו על הילד הנרגש, צמוד אליו, מעודד, מרגיע ומשרה ביטחון, בני כבר עורך את שולחן הטעימות כדי שלא יהיה עיכוב חלילה…
ממשיכים את השמח באוטובוס בדרך למעלית הזמן. שם בני מזרז את העניינים בדרכו שלו. חוויה לא נורמלית.
משם למסעדת הפתיליה, שבני המליץ לי עליה בהתאם לסגנון האורחים שלי, והם פשוט קלעו בול. האירוח, האוכל והשירות היו לשביעות רצוננו. גם שם במסעדה, בני והמדריך תפסו פיקוד ותקתקו הכל!! קליפ, מצגת, דרשה, הכל זרם בסדר מופתי.
כולם היו מרוצים, שבעים, ולא הפסיקו להלל ולשבח.
עד היום, 3 שבועות אחרי, האורחים לא מפסיקים להתקשר, להודות, להחמיא ולהתלהב מהאירוע.
לסיכומו של דבר, אירוע מיוחד ומתוקתק, ממליצה בחום רב, בלי לחשוב פעמיים!!
ושוב תודות ענקיות לבני ולמדריך,
משפחת גיאת פרדס חנה.

לבני ואוריין,
נעזרנו בכם בארגון והפקת אירוע מיוחד עבורנו – בר המצווה של בבנו אור.
רצינו להודות לכם מקרב לב על הארגון הנפלא, העזרה, הסובלנות, ההבנה, האכפתיות, התיאומים
וכמובן על ההדרכה המעולה שליוותה אותנו לאורך כל האירוע.
תודה רבה, משפחת גוגנהיים

שלום לכולם,
את בני פגשנו במקרה בשרשרת הדורות, אנחנו היינו שם בסיור מקדים לקראת בר המצווה של בננו עדן והוא היה שם עם לקוחה.

המקצועיות, האמינות והאדיבות קנו אותנו…

בני הפיק לנו אירוע בר מצווה מושלם: זה התחיל עם אוטובוס מפואר, ארוחת בוקר מצויינת בשורש, תהלוכה ועליה לתורה עם נעימות ושירים בביצועו של המדריך, מתופפים וחופה מדהימה, המשכנו ב"שרשרת הדורות" וסיימנו בארוחה מהמשובחות שטעמתי בחיי (וכך טוענים גם אורחי…).
האירוע התנהל ללא כל תקלות כאשר כל הצוות אדיב ומשדר רוגע ונעימות לאורך כל היום (נהג האוטובוס, הצלמים וכמובן בני והמדריך)
אני ממליץ בחום!
את מי שמעניין עלויות, אז, בארגון אירוע כזה לבד מגיעים לאותם סכומים, אז ככה שזה גם משתלם כלכלית.
בברכה,
שי ומלי שרצר

חגגנו לבננו בר, בר מצווה בכותל. ברגע הראשון שפגשנו את בני ידענו שרק איתך נמשיך לעבוד.
את היום המדהים המרגש והמיוחד המדריך העביר ביד רמה עם החיוך הכובש, שמחת החיים, ההדרכה, הידע השוטף, אהבת הארץ. השירה הסוחפת, הריקודים המתופפים והשופרות, מדהים.

כל האורחים פשוט אהבו אותך ולא הפסיקו לפרגן על היום החוויתי והכייפי שחווינו בעיר הקודש.

זה חרוט בזיכרון לעוד הרבה שנים.
בני עם שליטה ביד רמה בכל, הרגשנו אותך היטב בשטח.
ועל כך תודה רבה, תודה היא מילה יפה והמשמעות שלה גדולה מילה עם ערך אהבה והערצה לאדם אשר נתן ועשה, אז תודה מכל הלב תודה לכם.
מי ייתן ותמשיכו לשמח עוד המון אנשים, ישר כוח.
ממליצים בחום ובאהבה
משפחת כהן, בר, הוד, נוי, כרמל ושלום מבית חשמונאי.

הרעיון לחגוג ליהונתן את בר המצווה בירושלים החל כברירת מחדל. אימי נפטרה וידעתי שאין מצב לחגוג באולם.
חברה, שאחותה חגגה בר מצווה לפני מספר חודשים, הציעה לי את בני, ואף מסרה לי מספר פלאפון עם המון המלצות.
בתחילה הייתי מאוד סקפטית אך ידעתי שאין לי מה להפסיד…
כבר מהשיחה הראשונה עם המדריך נוצר הקליק הראשון. קבענו פגישה, תאמנו ציפיות, ולבסוף נפגשתי עם בני שפרש לי את כל התכנית מכל הכיוונים, הראה דוגמאות, העלה רעיונות, והכל בסבלנות ראויה להערכה.

לבסוף… הגיע היום הגדול… יום שלא נשכח לעולם, מדהים! מדהים! מדהים!!!

הכל תקתק כמו שעון שוויצרי. הגענו לארוחת בוקר בלטרון- האוכל, השתיה, הקולר עם המים החמים חיכו לנו, הכל טעים וטרי כיד המלך. והכי חשוב בני והמדריך, חיכו לנו סבלניים, מחויכים, מלאי אנרגיה וביטחון, דבר שהוריד ממני את המתח והלחץ. ידעתי שמעכשיו המושכות בידיים טובות ובטוחות. לאורך כל האירוע, הם היו קשובים לדברים הכי קטנים, הם ממש נשמו אותנו. ההצלחה של האירוע הייתה חשובה להם, לא פחות משלנו.
כשיהונתן היה במתח ובלחץ, המדריך לקח אותו לצד וניסה לדובב אותו (דבר שחזר על עצמו מספר פעמים).
מישהי שפלטה שהסנדוויצ'ים לא טובים (שטויות!! הסנדוויצ'ים היו מושלמים) הם כבר היו בדרך לקנות לה במיוחד משהו שירצה אותה. הרגשנו את האכפתיות לאורך כל היום. השמח באוטובוס בניצוחו של המדריך, ההתייחסות לילד וההשתדלות להשימו במרכז, ניכרה לאורך כל האירוע. הם פשוט נתנו את הלב.
התהלוכה הייתה מדהימה, מתופפים בחסד עליון, שסחפו את כולם ושוב את הילד במרכז.
בכותל, הטקס היה מרגש במיוחד. בעוד המדריך פורש את חסותו על הילד הנרגש, צמוד אליו, מעודד, מרגיע ומשרה ביטחון, בני כבר עורך את שולחן הטעימות כדי שלא יהיה עיכוב חלילה…
ממשיכים את השמח באוטובוס בדרך למעלית הזמן. שם בני מזרז את העניינים בדרכו שלו. חוויה לא נורמלית.
משם למסעדת הפתיליה, שבני המליץ לי עליה בהתאם לסגנון האורחים שלי, והם פשוט קלעו בול. האירוח, האוכל והשירות היו לשביעות רצוננו. גם שם במסעדה, בני והמדריך תפסו פיקוד ותקתקו הכל!! קליפ, מצגת, דרשה, הכל זרם בסדר מופתי.
כולם היו מרוצים, שבעים, ולא הפסיקו להלל ולשבח.
עד היום, 3 שבועות אחרי, האורחים לא מפסיקים להתקשר, להודות, להחמיא ולהתלהב מהאירוע.
לסיכומו של דבר, אירוע מיוחד ומתוקתק, ממליצה בחום רב, בלי לחשוב פעמיים!!
ושוב תודות ענקיות לבני ולמדריך,
משפחת גיאת פרדס חנה.

בני היקר, לך היום אנחנו אומרים – תודה!
על יום נפלא ומרגש, על הארגון, הלוגיסטיקה והתוכן המחכים. הקפדה על כל הפרטים, על הדיוק בזמנים, על המזון המשובח- הגשמי והרוחני.
תודה על הליווי הצמוד, על הדיוק וההתאמה בבחירה- תזמורת הליווי בתופים ושופרות
על השירה בתהלוכה בעיר העתיקה, בבית הכנסת החורבה, בכותל ובזמן הנסיעה באוטובוס.
שירי עדות ממגוון התפוצות. מתימן, לוב במזרח, אמריקה במערב כור היתוך של ממש. השירים שמשלבים ציונות יהדות ומסורת. הכל בזרימה והמון שמחה.

רגשתם את כולנו ובעיקר את סבא של דניאל אב לתשעה שראה לא מעט בחייו ואמר שזהו היום המרגש בחייו!

אז שוב נגיד תודה רבה כי מגיע לכם נ ק ו ד ה.
שבי, תום וחתן הבר מצווה דניאל פיטרס.

בני היקר, אין לי מושג איך אני בכלל מתחילה להודות לך על חוויה בלתי נשכחת… אז ככה..

זה התחיל מפגישה עם בני, פגישה שערכה 3 שעות בבית קפה… ומפה כבר הבנו שאנחנו "בידיים טובות"!

בפגישה השנייה שהגענו לירושלים (לבחור מסעדה) זכינו להכיר את המדריך המדהיםםםם , פה כבר הבנו שהעסקה "מושלמת"!
אני חייבת לציין את הקשר הכמעט יומיומי של ה"צוות המנצח" שהתעניין בילד שלנו בר, בהכנות, בהתרגשות….
והנה הגיע היום הגדול. הכל התבצע בצורה מקצועית, זה התחיל:
מהאוטובוס שהגיע בדיוק בזמן שנקבע והמשיך…
לארוחת הבוקר בלטרון: בני מתקתק את הארוחה עוד לפני שהגענו, והמדריך עם החיוך המתוק והמרגיע עם חולצה "מעונבת" (מכבד מאד את המעמד).
אני חייבת לציין, שכמה שזה נשמע רק "כריכים", זו הייתה ארוחה מושלמתתתת – כריכי בריאות טריים ועשירים עטופים ומסודרים כמו שצריך,שתייה חמה וקרה.
ואז…עלינו לאוטובוס – חוויה בפני עצמה… שירים, ריקודים, חידות – פשוט "שמחה אמיתית".
כשהגענו לכותל (הדובדבן שבקצפת) קיבלו את פנינו ה"מתופפים" והתחילה התהלוכה הכי מרגשת ושמחה, המדריך פשוט מדבר איתם "בעיניים", והם יודעים באיזה קצב להיות ואיזה שיר לנגן… באיזו שהיא פינה בדרך כשעצרנו, המדריך הצליח לרגש אותנו עם טקס תחת החופה בליווי השופרות. (פה כבר גרמתה לי לבכות מהתרגשות).
כמובן שלא נשכח שבזמן שאנחנו שרים, רוקדים ומתרגשים… בני "האלוף" מסדר את השולחנות והשמשיות ברחבת הכותל.(כולם עם שמשיה אחת ורק אנחנו עם 3 שמשיות… בני האלוף כבר אמרתי…).
טקס מדהים של ה"הנחת תפילין" וקריאה בתורה עם הסבר מדויק וברור מהמדריך, ובני כמובן עם הראש מסתכל ללא הרף על כולם שהכול בסדר..
משם נסענו "למעלית הזמן" עם הסבר על ירושלים בנסיעה קצרה, כמובן שלא התעכבנו כי הכל כבר היה מתואם מראש (הרי אנחנו עם צוות מנצח)!
משם למסעדת "פאפאגאיו" המדהימה אוכל ושירות כיד המלך.
מיותר לציין שגם במסעדה בני והמדריך לא נחו…
בני בדק שכולם אוכלים ושותים והמדריך הנחה בכבוד, ברוגע ובצורה מאד מקצועית.
למחרת בבוקר הטלפון לא הפסיק לצלצל… כל מי שחווה איתנו את החוויה, התקשר ואמר שמעולם לא נהנה בצורה כזו (למרות שחלקם היו בבר מצוות מהסוג הזה).
בר שלי (ילד הבר מצווה) מאד נהנה, המדריך ידע בדיוק איך לנווט בין הטיפות עם הילד שלא אוהב יותר מדי המולות ורעש והתקשר לשאול איך אנחנו "אחרי" (הקדמת אותנו בשיחה).
אנחנו שוב מודים לכם על יום חוויתי, מרגש ופשוט מושלם!!!!!!!!!
יש לי עוד הרבה מילים טובות על הצוות המדהים, אשמח לשתף
אוהבים ומוקירים משפחת גיחון ובעיקר בר

אני לא אסתיר את החששות הגדולים שהיו לנו לארגון בר מצוה שלא תשכח במשפחה.
לשמחתנו פגשנו בבני, מקצוען אמיתי, שדאג לכל הצד הלוגיסטי וידענו, בעלי ואני, שהכל יעבור על הצד הטוב ביותר.
אנו מודים לך על העשייה הרבה וההשקעה הרבה שנתתם על מנת שבר המצווה של בנינו תהיה מרשימה, יפה, ותישאר בזיכרון של כולנו ושל משפחתנו.
ישר כוח!!!
משפחת לטשביר.

לפני מספר שבועות חגגנו בר מצווה לבננו בן. אנחנו מבקשים להגיד תודה ענקית
בני,
אתה היית מדהים כבר מהיום הראשון שנפגשנו, מספר חודשים לפני הארוע.
בגישה שלך, בסבלנות, בנינוחות, בחיוך, בתחושות שנתת לנו שאתה כאן בשבילנו והכי חשוב שניהיה מרוצים, בעצות שנתת, במקומות עליהם המלצת וידעת להתאים בדיוק לצרכים ולציפיות שלנו, בפיתרון בעיות שהתעוררו.

ברגע שנוצרה בעיה, כשבוע לפני הארוע, עזבת הכל נצמדת אלינו, תמכת, ליווית ורצת איתנו עד שנפתרה הבעייה. ביום הארוע אירגנת ודאגת לכל הפרטים. רצת לפנינו ובכל מקום אליו הגענו חיכו לנו.

סמכנו עליך והוכחת יעילות וניהול מעולה של היום. היום עבר בהצלחה והכל דפק ועבד מצויין.
קרוב ל60 איש חוו חוויה נהדרת עם ארוחות בוקר וצהריים במסעדות מדהימות תהלוכה וטכס בכותל וביקור במעלית הזמן.
הכל דפק והיה מדהים.
גם בימים שלאחר הארוע קפצת אלינו כמה פעמים דאגת שנקבל התמונות והסרט והגבת מיד לכל פנייה שלי.

לסיכום בני אנחנו רק רוצים לומר שאנחנו מעריכים ומודים לך מכל הלב.
אני ממליצה בחום לכל חברי להיעזר בך בשמחות שלהם.
המשך כך הצלח וישר כוח
רותי והמשפחה

בני היקר,
חגגנו בר מצוה לבננו ניב ביום שני בירושלים,

יצאנו בבוקר ביום חורפי וגשום במיוחד ובזכותך הכל תיקתק בדיוק לפי התוכנית למרות מזג האויר החורפי

השירה והדרכה באוטובוס, ארוחת הבוקר, כל הטקס בכותל שהתחיל בתהלוכת שופרות ותופים אשר עשו שמח וריגשו עד להוזלת דמעות, הדאגה שלך שניב יהיה במרכז, השמחה והריקודים כל ההתנהלות בכותל הדאגה לכל פרט ופרט, אין מילים בפי להודות על כל היום הנפלא והמרגש שבזכותכם עבר בצורה נפלאה, המוזמנים לא הפסיקו להתקשר ולומר כמה היה מהנה.
תודה ענקית ממשפחת שדה, אני כבר חילקתי כרטיסי ביקור.
אם רוצים לחגוג אירוע בר מצוה בכותל אתם בהחלט הכתובת הנכונה!!!
יישר כוח!!

שלום לכולם,
את בני פגשנו במקרה בשרשרת הדורות, אנחנו היינו שם בסיור מקדים לקראת בר המצווה של בננו עדן והוא היה שם עם לקוחה.

המקצועיות, האמינות והאדיבות קנו אותנו…

בני הפיק לנו אירוע בר מצווה מושלם: זה התחיל עם אוטובוס מפואר, ארוחת בוקר מצויינת בשורש, תהלוכה ועליה לתורה עם נעימות ושירים בביצועו של המדריך, מתופפים וחופה מדהימה, המשכנו ב"שרשרת הדורות" וסיימנו בארוחה מהמשובחות שטעמתי בחיי (וכך טוענים גם אורחי…).
האירוע התנהל ללא כל תקלות כאשר כל הצוות אדיב ומשדר רוגע ונעימות לאורך כל היום (נהג האוטובוס, הצלמים וכמובן בני והמדריך)
אני ממליץ בחום!
את מי שמעניין עלויות, אז, בארגון אירוע כזה לבד מגיעים לאותם סכומים, אז ככה שזה גם משתלם כלכלית.
בברכה,
שי ומלי שרצר

לבני, אוריאן וכל הצוות,
תודה רבה על האירוע החגיגי והמרגש שהפקתם לניר לכבוד בר המצווה.
היום התחיל בדיוק בזמן, בנסיעה משותפת מלטרון באוטובוס מפואר, שם פגשנו את בני והמדריך המדהים אוריאן, אשר מיד הכניס שמחה ואווירה חגיגית לאירוע, ע"י שירה ואפילו ריקודים (לא דבר שכיח במשפחה שלנו…) כולם נכנסו לאווירה הקלילה המיוחדת והנעימה שנוצרה, מילדים קטנים עד סבים וסבתות. עבור כולנו זו היתה חוויה חדשה.
המשכנו לארוחת בוקר נעימה ביד השמונה ומשם שמחים ושבעים לתהלוכת הכותל המרהיבה.
ניר וכל המשפחה התרגשו מהמעמד, שמחנו בריקודים, שירים, תופים שופרות ומחולות כאשר על הכל מנצחים בני ואוריאן עם אנרגיות אין סופיות . התהלוכה היתה כל כך יפה ומלהיבה שצופים מזדמנים ותיירים תיעדו אותה במצלמותיהם.
הגענו לכותל שם המתינו לנו שמשיות להגנה מפני החום שהיה באותו יום. הטקס בכותל היה מרגש ומכובד, כיבדו אותנו בנוכחותם רבנים מהכותל שהוסיפו נופך נוסף של חגיגיות והדר לטקס.
המשכנו למעלית הזמן לאתנחתא קלה ומשם ישירות למסעדת פאפאגיו שאירחה אותנו בצורה נהדרת, ברוחב לב, סבלנות ונועם.
לאורך כל הדרך ליווה אותנו זוג צלמים נהדרים שהנציחו כל רגע ודאגו לתעד את החוויה המיוחדת הזו.
האירוע נמשך 12 שעות שעברו במהרה והותירו בנו זיכרונות נהדרים של חוויה בלתי נשכחת.

שוב תודה רבה לבני רוזנר שכיוון אותנו להרכבת האירוע המוצלח, ניהל ואירגן אותו למופת לאורך כל היום תוך רגישות ותשומת לב מיוחדת, כך שאנו היינו פנויים ככל האורחים להנאה מושלמת מהחוויה.

כמו כן תודה למדריך המדהים אוריאן שבדרכו המיוחדת והנעימה שימח את כולנו מקטן עד גדול בשירה, סיפורים מרתקים, וכישרון, חשף אותנו למקומות שאינם מוכרים לנו, וכל זאת ברגישות, אכפתיות ודרך ארץ.
תודה רבה
משפחת הרשקוביץ
כפר הנגיד

בני היקר, לפני כחודש, חגגנו לבנינו הבכור בר- מצווה בכותל בחסותך.
האמת שבמשך כמה חודשים התלבטנו באיזה אופן לחגוג.

כשפגשנו אותך – הערפל התפוגג וידענו שהדבר הנכון ביותר זה ללכת על פי ליבינו ולעלות עם כל בני המשפחה לכותל באירוע חגיגי רוחני ומרגש ביותר.

אתה חיזקת את בחירתנו והעשרת אותנו בניסיונך ובידע הרב שלך בהפקת אירועים בכותל וכל המשתמע מכך.
ואכן, כמו שחשבנו הפקת לנו אירוע מקסים, מחושב על כל פרט, מרגש מאין כמוהו שכל אורחינו לא הפסיקו לדבר עליו ולהחמיא עד עצם היום הזה.
בני, תודה רבה על הכול, על העזרה , ההכוונה, הייעוץ והדיוק על כל פרט. במהלך האירוע היינו חופשיים להיות עם אורחינו וליהנות מכל רגע בזכותך.
ותודה בעיקר, על התחושה שנתת לנו לאורך כל הדרך שליווית, עשית ונתת מעצמך כאילו זה היה האירוע הפרטי שלך.
ותודה מיוחדת גם לאוריאן המדהים שהפך את האירוע לחוויה אחת גדולה.
בהערכה רבה,
ליאת ועדי שלום

בני,
אני מבקשת להודות לך ולצוות הנפלא שלצידך, שליווה אותנו לאורך כל יום בר המצווה שחגגנו לבננו נועם בירושלים.

חשבת על כל פרט ולקחת בחשבון כל תסריט אפשרי, עצותיך היו מועילות ונבונות וניכר היה שהתבססו על ניסיון עשיר בהפקת ארועים מסוג זה.

מהרגע שכל המשפחה התיישבה על כיסאות האוטובוס בלטרון-לקחת את הפיקוד על האירוע והובלת אותו ברגישות ובמקצועיות ועם הרבה מאוד חן ושמחה שליוותה אותנו לאורך כל היום. חשוב מאוד לציין את תרומתו של אוריין, המדריך המקסים שדאג כל העת לכל אחד מהאורחים שלנו והכי חשוב דאג לתת ביטוי ומקום מרכזי לבר המצווה של נועם שלנו, שלמרות ביישנותו-שיתף פעולה ונהנה לאורך כל הדרך.
האינטואיציה שלנו לא טעתה-והבחירה בך היתה הבחירה הנכונה.
זכינו בזכותך לארוע בלתי נשכח ומרגש.
יישר כח ותודה מעומק הלב על הכל,
בברכה,
טלי יוספי

בני היקר,
​אנחנו ממש בהתרגשות לרשום לך המלצה מכוון שכל מה שנרשום לא משתווה ליום הארוע עצמו. ​אז ככה, ביום חמישי חגגנו בר ובת מצווה לילדינו המקסימים עידו והילה. זה היה ארוע נדיר ומיוחד במינו.

בזכות מקצועיותו, נועם הליכותיו, והיחס האישי של בני כלפינו הארוע הצליח ובגדול.

​ תכנון הארוע, ניהול תהלוכה של מעל 120 איש, צוות מתופפים עם שופרות וחופות מרהיבות שסיפק בני תרמו לתהלוכה מיוחדת במינה וצבעונית שהחלה בשער ציון דרך הרובע היהודי ועד הכותל.
טקס הנחת התפילין והעליה לתורה לוו בשירה וניגונים תוך מתן הסברים על חשיבות המעמד לכל יהודי. מיום הארוע אנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות ושבחים על יום בלתי נשכח.

בני ,אנחנו שמחים שהפקדנו יום חשוב זה בידייך, לבד לא היינו מצליחים להרים ארוע שכזה.
בהערכה רבה ותודה על הכל אין עלייך.

משפחת אליאץ
יוני ואסתי ,עידו והילה החוגגים והאחים עמית ומאור.

לשיחת ייעוץ ללא התחייבות השאירו פרטים
ונחזור אליכם או התקשרו: 050-5648884

Call Now Button